Wednesday, December 21, 2011

Cuti-Cuti Pun Kena Men "DESIGN" Juga....Lalalalala

Assalamualaikum w.r.t

Hmmm lebih kurang dua minggu je lagi sesi persekolahan akan bermula. Tapi Te-Yan rasa macam tak bercuti pun. Siapa kata cikgu sekolah, bila cuti sekolah bermula, cikgu pun akan bercuti juga..? Mana ada dah sekarang nie. Te-Yan rasa kerja cikgu dah 24 jam sekarang nie. Semua kerja cikgu buat tau. Tapi masih ada lagi mulut yang bersok-sek itu ini pasal kerja cikgu. Biarlah apa orang sekeliling nak berkata apa pun kan, yang penting kami warga pendidik nie dengan seikhlas hati mendidik anak bangsa sehingga berjaya. Ingatlah kan, walau setinggi mana dan sehebat mana pun anda semua bekerja, belajar nya dulu di sekolah juga. Yang mengajar anda semua adalah insan yang bergelar guru juga. 

Oh yup terlupa tujuan asal nak mengomel di sini. Cuti sekolah nie Te-Yan masih ada lagi kerja grafik yang perlu dibereskan. Iklan majalah sekolah masih tidak siap sepenuhnya. Banyak lagi yang kena design. Hmmm 23hb nie dah nak kena submit. Tapi tahun ni majalah sekolah terpaksa diedarkan dalam bulan January. Tak sempat nak edar bulan ni disebabkan beberapa perkara teknikal. Memang macam-macam dugaan lah penghasilan majalah untuk tahun 2011 nie. Paling tidak boleh dilupakan bila insiden PC MELETOP. Fuhhhhh dasyat. Itu salah satu sebab kerja stuck lama juga. 

Sambil buat iklan, sambil tu juga Te-Yan update header terbaru blog nie. Asyik sama je kan. Tagline masih sama cuma letak lah gambar sekeping dua. 

Yeayyyy..this is my new blog header. Just a simple one. I'm so crazy wif Mr Adobe Photoshop..

Okeylah, Te-Yan nak teruskan mendesign iklan majalah nie. See u then.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...