Friday, December 23, 2011

Wowwww !!! Kagum ~ Teruja ~ Bangga

Assalamualaikum w.r.t

WoWWW !!!!!! 
Itu je yang mampu Te-Yan katakan kali ini. 
Kenapa ?
Sebab gambar nie ha.....


credit to Buku Prima
Bakal diterbitkan pada 15 Januari 2012. Tak sabar Te-Yan nak dapatkannya...

Kalau nak tahu, ilustrasi pada kulit hadapan komik ini adalah hasil kreativiti salah seorang bekas pelajar ICT Te-Yan tahun 2010 yang lalu. Namanya Wan Norazura Wan Indera atau nama manjanya Zura. Dia sangat berbakat dalam melukis ilustrasi begini. Sejak Te-Yan mengajar dia dari tahun 2009-2010, bakat melukisnya memang amat terserlah sekali. Sekarang Azura bekerja sebagai Freelance Artist/Illustrator di Kumpulan Karangkraf. Te-Yan memang suka melihat lukisan Zura. Tahniah Zura. Teacher bangga dengan kamu. Walaupun banyak dugaan yang menimpa hidup kamu sebelum ini, tetapi akhirnya kamu dapat harungi semuanya dengan hati yang tabah. Teruskan usaha kamu ini. Insya Allah kamu akan berjaya. Tak sabar Te-Yan nak nantikan kemunculan buku komik ini di pasaran pada 15 Januari 2012 ini. Nak tengok semua hasil ilustrasi Zura dalam setiap muka surat di komik ini.

Inilah pelukis Ilustrasi Komik Hore, Syoknya Mariam !
Namanya Wan Norazura Wan Indera.
I'm proud of u my dear Zura....



Gambar karikatur pada header blog Te-Yan nie juga dilukis oleh Zura. Itu permintaan Te-Yan pada Zura dulu supaya dia lukiskan satu gambar Te-Yan. Hasilnya...wowwww...sangat cantik. 
Cute kan...Ada tak iras-iras muka Te-Yan ?...Thank you Zura...Teacher hargai sangat....

Sebagai guru, Te-Yan amat berbangga dengan kejayaan anak-anak didik Te-Yan. Semoga anda semua menjadi insan yang berjaya dunia dan akhirat.

2 comments:

FIZGRAPHIC said...

kreatifnya..
cantik..budak2 suka la kalu tgk..
confirm beli..hihi..
mcm katoon aladdin..pandai dia lukis..

MARZIEAN MOHD SHAPIAN said...

tu lah pasal...dah view separuh kat fb dye..woooo...memang ler cantik...guna komputer ni tau...tak tau dye gune sware apa...lupanak tanya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...