Sunday, June 03, 2012

Template Baru Yang AWESOME..!!!!!!

Assalamualaikum w.r.t

Hari ni genap setahun Te-Yan jadi blogger. Heheh blogger yang tak femes pun. Buat blog hanya untuk mengisi masa lapang dan berkongsi cerita atau pun pengalaman dan tak kurang juga untuk berkongsi idea. Jadi bila setahun dah ada blog ni, Te-Yan nak edit habis template blog bagi tahun yang kedua ni pula. Konsep yang lebih cool dan sesuai lah dengan jiwa Te-Yan. Rasanya pasti yang ada guna template yang macam ni. Puas juga menggodek sana sini untuk mendapatkan template yang cool. At last dapat design template yang cool seperti ini.

Apa yang cool tentang template ni..????? Hmmm SIMPLE and AWESOME !!!!! Ala-ala magazine tau. Template ni dah sedia ada dalam blog tu. Just edit apa saja yang anda sukai. Haaaa nampak tak Side Bar sebelah kanan tu..??? Ha kat situ pembaca boleh klik mana-mana bahagian kalau nak view siapa penulis blog, follower, entri blog dan blog list. Te-Yan cuba nak masukkan Fibox tu, tapi tak jadi pula lah coding HTML tu. Tapi takpe lain kali boleh edit. Pening nak tengok coding tu. 

Lagi satu entri terbaru tu akan berada pada bahagian atas sekali. Kalau pembaca nak view entri tu, cuma klik pada tajuk entri. Dan.......taarrrraaaaaaaaaaaaaaaaa.....entri tu keluar macam nie..

Macam transition Powerpoint entri tu dipaparkan. Wooowww.. I LIKEEEEEE...Well tahun ni Te-Yan cuba tak nak ubah template blog macam mula-mula jadi blogger dulu. Keja-kejap tukar template. Heheheh masa tu newbie lagi. Jadi agak jakun juga nak tukar itu ini. Hopefully you all suka lah baca blog Te-Yan ni. After this Te-Yan akan post entri apa yang Te-Yan dah dapat sejak setahun dah jadi blogger nie. Just wait okey....

1 comment:

Pwincess said...

Cool je blog ni. Hee =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/judge-by-its-cover.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...